Automate your Marketing
with Womplify




 


By: AYu SHHah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 29-Sep-2009 08:04 Email | Share | | Bookmark
AIDILFITRI 1430H

 
SLM KWN2 SUME..

NI AKSI ANAK2KU DI PAGI SATU SYAWAL 1430H....
THN PERTAMA BERAYA DI UMAH BARUKU...

AIMAN & AZZZAHRA KAT UMAH



MCM2 AKSI AIMAN NI...



NI LG...



AZZAHRA MELARAMMM PLAK...



KAMI LG...




NI SONGKOK AIMAN.....



TGK KAKI AZZAHRA TU TANDA HITAM TERKENA BUNGA API...BR NAK MAIN DAH KENA...CIAN ANAKKU TRUS TAKUT NAK MAIN...AKHIRNYE MOMMA KENA MAIN SKALI....

TU SAJE LA PIC RAYA ANAKKU THN NI...APE PUN SONOK AAA SBB RAYA UMAH SENDIRI....

Quote:
KWN2 AYU AKAN KE PUTRAJAYA PD 30HB 09 SBB 01.10.09 AYU AKAN MELAPOR DIRI JAWATAN BR DI JAKIM.....SYUKUR SGT2 PD TUHAN SBB DPT JAWATAN NI....POSTING TAK TAU LG DIMANA... LPS NI MAKIN BZ LA KOT.....


Wednesday, 23-Sep-2009 01:25 Email | Share | | Bookmark
selaMAT HARI RAYA AIDIL fitri 1430h

diKesempatan ini Ayu & co nak ucapkan selamat hari raya AIDILFITri 1430h untuk kwn2 semua....mAAF ZAHIR BATIN...



Thursday, 3-Sep-2009 06:57 Email | Share | | Bookmark
KaMI MENjelMA KeMbaLi....

 
 
hi dah laMA kami MEnyepi KAn...
SAje Jer...malas nak UPdate....Heheheheh...

ok ni DAh ADer mOOd...
leh LA Update....
pic kami bulan lps....
masa g kl...blk kg... cameron ....
kat hotel....



kat konvo mmu..




masjid pUTrajaya..



mandi sg kat kg moMMa...



kat cameron...





tu je la ....slamat berpuasa utk sume.....


Monday, 27-Jul-2009 06:32 Email | Share | | Bookmark
pEnANg - Lumut -KOle kAngsor ..pERAk (180709..200709)

SALam sume...
lame beno x update ni...

jom LaYan ayu & Co jln2 2 minggu yg lalu....
kami p perak singgah kejap kat penang ayah nak wat spek br..
lps wat spek p mkn kat mcd dulu..br btolak ke lumut kul 7 mlm dah pun..



sampai umah abg kat lumut dlm kul 10 mlm gak la..
abg dok kat kuaters guru ayer tawar..
lps sembang2 mkn2...kami zzzz la dulu..

Ahad...

pg2 bgn siap nak mandi laut kat teluk batik la...
dlm kul 8 lbh lps sarapan kami p la teluk batik...





seronok anakku main pasir...
aiman siap tanye...mama x marah aiman main pasir????
bkn ape biase nye ayu x bg aiman main pasir klu kat umah kan...
ye la pasir yg org nak bancuh simen tu...
mmg la mama x bg main....




lps mandi ucu beli ais krim plak..
mkn dulu sementara tunggu ayah salin baju...


dlm kul satu lbh balik la...
singgah kat lumut waterfront mkn tghari la lapo.....
beli kopok skit...amik gmbr dulu.....
tgk muka kami golap dek lama dok kat tepi pantai td....



balik umah abg mkn lg kak ipar dah masak ...
pastu zzzzz jap...ptg x kemana..
mlm br jln kat waterfront tu la..



blk umah zzzzz esok nak g kole kangsor plak...

isnin...kami cuti israk mikraj...
pg2 bgn siap gerak ke kole kangsor nak beli labu sayong...

ni kat kg sayong tu....
ayu beli 4 pasu jer...labu x beli pun...
rambang mata hitam ku tgk pasu2 itu...
murah2 plak tu.....cyg bonet keta dah x leh isi penuh...



pastu gerak ke pekan kole plak...
mkn2..amik gmbr skit...



kul 3 lbh gerak ke perlis la...
lalu kot jln besa jer ingat nak beli buah2 tempatan la....
lalu ikut kulim...teringat kat wani..
tu yg x berani nak janji dgn wani ibu hareez, hakeem nak jumpe...
dah dekat saje la tel kan...wani anaknyer tido la plak...
lain kali kite jumpe wani yer...

smpai kat alor star singgah kfc..mkn2
tetiba binyi bising2....oooooo ade org wat tarian singa...
kami tgk la sat..
aiman....takut sungguh...azzahra ok jer...



dah kul 9 mlm kami pun blk la perlis...
esok nak keje kan..
tu jer la creta nyer....
lain kali plak yer...

nanti 07.08.09 ayu nak g kl adik ipar konvo kat mmu cyberjaya.....


Tuesday, 7-Jul-2009 03:01 Email | Share | | Bookmark
jom MeNAbUng BerSAma2......

 
hi...
lama beno x update..
sibuk skit....

ni aiman..azzahra aktiviti kat umah jer...
layan je laaa anakku dok nak isi duit dlm tabung...

ni tabung nyer....
kongsi jerrrr..



azzahra nak boh duit.......



nak isi sama2....



taraaaaaa......nak penuh dah..
nanti mama boh dlm bank yerrrrrr



kesimpulan nyer mari la ajar anak2 menabung dr kecik lggggg......
ok bye........


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net